Obchodní podmínky
OBCHODNÍ PODMÍNKY
(pro internetový obchod podle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník)
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti mezi provozovatelem e-shopu (dále jen „Prodávající“) a zákazníkem (dále jen „Kupující“), uzavírané prostřednictvím internetového obchodu na adrese:
[DOPLŇ SVOU DOMÉNU]
Kontaktní údaje:
Název firmy: [DOPLŇ]
Sídlo: [DOPLŇ]
IČO: [DOPLŇ]
E-mail: [DOPLŇ]
Telefon: [DOPLŇ]
2. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
-
Zboží lze objednat prostřednictvím webového rozhraní e-shopu.
-
Objednávka je návrhem kupní smlouvy.
-
Kupní smlouva vzniká momentem potvrzení objednávky prodávajícím na e-mail uvedený kupujícím.
-
Kupující je povinen uvést správné a pravdivé kontaktní údaje.
3. CENY A PLATBY
-
Všechny ceny jsou konečné a uvedené včetně DPH.
-
Prodávající si vyhrazuje právo měnit ceny zboží, změna se nedotkne již potvrzených objednávek.
-
Způsoby platby:
-
Online platba kartou / převodem
-
Bankovní převod
-
Dobírka (pokud je nabízena)
-
4. DODÁNÍ ZBOŽÍ
-
Zboží je expedováno v co nejkratším termínu, obvykle do [doplníš vlastní lhůtu] pracovních dnů.
-
Možnosti doručení:
-
Kurýr / zásilková služba
-
Zásilkovna
-
Osobní odběr (pokud poskytuješ)
-
-
Náklady na dopravu se zobrazují vždy před dokončením objednávky.
-
Nebezpečí škody na věci přechází na kupujícího převzetím zásilky.
5. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY (VRÁCENÍ ZBOŽÍ)
-
Kupující má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu.
-
Pro odstoupení lze využít formulář zaslaný e-mailem nebo vlastní prohlášení.
-
Zboží musí být nepoškozené, kompletní a zaslané zpět na adresu prodávajícího.
-
Peníze budou vráceny způsobem, jakým kupující zaplatil, nejpozději do 14 dnů od doručení zboží zpět.
-
Odstoupení se nevztahuje na zakázkovou výrobu a personalizované produkty (např. zboží na míru, produkty s výšivkou, potiskem, vlastními parametry), se kterými nelze dále obchodovat.
6. REKLAMACE (PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ)
-
Na zboží se vztahuje zákonná odpovědnost za vady 24 měsíců.
-
Reklamace se uplatňuje e-mailem nebo písemně na kontaktní adresu.
-
Kupující musí popsat vadu a způsob, jaký požaduje (oprava, výměna, sleva, odstoupení od smlouvy).
-
Vyřízení reklamace probíhá do 30 dnů od jejího uplatnění.
-
Reklamace se nevztahuje na vady způsobené:
-
nesprávným používáním
-
mechanickým poškozením
-
opotřebením vzniklým běžným užíváním
-
7. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ (GDPR)
-
Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího v souladu s GDPR a zákonem o ochraně osobních údajů.
-
Údaje jsou využívány výhradně pro účely vyřízení objednávky.
-
Kupující má právo na:
-
přístup ke svým údajům
-
opravu
-
výmaz
-
omezení zpracování
-
námitku
-
-
Podrobné zásady zpracování osobních údajů jsou uvedeny v samostatném dokumentu „Ochrana osobních údajů“ na webu.
8. ODPOVĚDNOST A TECHNICKÉ CHYBY
-
Prodávající neodpovídá za škody způsobené nesprávným použitím zakoupeného zboží.
-
Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé zásahy třetí osoby nebo technickými výpadky e-shopu.
9. MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ
-
Spotřebitel má právo na mimosoudní řešení sporů prostřednictvím České obchodní inspekce (ČOI).
-
Web ČOI: www.coi.cz
10. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
-
Tyto obchodní podmínky jsou platné od [doplníš datum].
-
Prodávající si vyhrazuje právo je kdykoliv měnit.
-
Vztahy neupravené těmito podmínkami se řídí občanským zákoníkem a právními předpisy ČR.
